• votre guichet unique pour du plaisir non-stop

Boutique en ligne
Motos Honda
La première apparition de Honda en Amérique du Nord a eu lieu à Vancouver en 1959, il y avait six concessionnaires originaux qui ont adopté la nouvelle marque dans l'espoir de quelque chose de différent de la norme, Rex et Glenn Turple étaient l'un de ces six premiers, et les derniers d'entre eux aussi, faisant de Turple Bros. Ltd. le plus ancien concessionnaire Honda en Amérique du Nord. 10 Des années après l'arrivée de la première moto Honda en Amérique du Nord, Honda Canada a été fondée. Au fil des ans, nous avons vu de nombreuses motos Honda franchir nos portes, notamment l'emblématique CB750 (dans notre logo principal) à la gamme CBR victorieuse en course, à la nouvelle et à l'ancienne Africa Twin, au roi des motos de tourisme, la Goldwing, et à bien d'autres encore. Nous attendons toujours avec impatience de voir ce que Honda Motorcycles nous réserve par la suite.

Action # H10894

2025 Honda Trail 125

Prix $5,844 CAD
$5,694.00 La vente se termine le 31 décembre, 2025
Tout compris, il suffit d'ajouter la TPS.
Aperçu

Honda Trail 125

The Honda Trail 125 is a mega hit with riders around the world—and it’s easy to see why. It’s inspired by our timeless classic Trail 90 and Trail 110, but completely updated and modernized with a bigger, more powerful 124cc engine, fuel injection, disc brakes, and an electric starter. There’s even front-wheel ABS!

Caractéristiques
Modèle
Trail 125
Nom de catégorie
Motocyclettes
Année
2025
Type de vente
Nouveau
Manufacturier
Honda
Vin
MLHJA6567S5200278
Couleur
GRISE
Classer
M
Nom de code
MOTO
Code modèle
CT125AS
État du titre
CLEAN
Condition unitaire
EXCELLENT
abdos
ABS roue avant
Pneus
De face: 80/90-17 Arrière: 80/90-17
Freins
De face: Disque simple 190 mm Arrière: Disque simple 220 mm
Couleur
Rouge nacré éclatant gris fumé
garantie
1 année, kilométrage illimité, garantie librement transférable; couverture étendue disponible avec Honda Plus
Empattement
1258 mm (49.5 in)
Code modèle
CT125AS
Poids à vide
116kg (256 lb) (Comprend tout l'équipement standard, les fluides nécessaires et le plein de carburant, prêt à rouler)
Type de moteur
Monocylindre refroidi par air
Transmission finale
#428~ Chaîne; 14T/38T
Hauteur du siège
800 mm (31.5 in)
Train de soupapes
SOHC; deux soupapes par cylindre
Déplacement
124 cc
Transmission
Semi-automatique à quatre vitesses
Ennuyer & Accident vasculaire cérébral
50.0 mm x 63.1 mm
Capacité de carburant
1.1 litres (5.3 litre de réserve)
Livraison de carburant
PGM-FI
Suspension arrière
Double choc; 86 mm (3.4 in) Voyage
Suspension frontale
fourche télescopique 27 mm; 98 mm (3.9 in) Voyage
Ratio de compression
10.0:1
caractéristiques supplémentaires

2025 Honda Trail 125Facile à garer

Because the Trail 125 ABS is compact, it’s easy to park in the city, to load and unload from a motorhome and to store when you’re not riding. There’s always room for a Trail 125!

2025 Honda Trail 125Béquille centrale

On a bike as rugged as the Trail 125 ABS, a centerstand just makes sense. It gives you more parking options than just a sidestand, especially if you’re carrying cargo on the rack. It also makes servicing your own bike easier.

2025 Honda Trail 125ABS de série

Our front-wheel Anti-Lock Braking System can be a big help in making controlled stops in less-than-ideal conditions, like on wet pavement or other compromised surfaces. It’s a great feature whether you’re using your new Trail 125 as a commuter or just riding it for fun, since it helps you stop with added confidence.

2025 Honda Trail 125Freins à disque hydrauliques

The Trail 125 ABS features a 220mm front single disc brake for excellent stopping power, along with a 190mm rear disc. There’s even standard front-wheel ABS.

2025 Honda Trail 125Éclairage LED

Old-school light bulbs? Forget about them. The Trail 125 ABS features a full LED lighting package that’s lighter, brighter, and longer lasting. The headlight has a traditional round shape, while the indicators are squared off for a rugged look.

2025 Honda Trail 12517-Jantes à rayons métalliques en pouces

Real dirt bikes use spoked wheels, and so does the new Trail 125 ABS. They’re big enough to roll along smoothly even in rugged terrain, and they’re strong enough to handle riding on dirt roads (or gnarly city streets).

2025 Honda Trail 125Prêt pour les aventures sur route et hors route

The best part of the Trail 125 ABS is that it lets you ride so many places. On the street it’s a fun, practical commuter. And its light weight, skid plate, and ground clearance make it a joy in the dirt.

2025 Honda Trail 125Sièges spacieux

Avec une hauteur de selle de 31,5 pouces et un guidon plus haut, le Trail 125 ABS dispose d'un cockpit agréable et spacieux qui le rend confortable dans presque toutes les situations de conduite, des trajets urbains aux chemins de terre.

2025 Honda Trail 125Plaque de protection moteur standard

Who knows where your adventures are going to take you? That’s why we gave the Trail 125 ABS a sturdy skid plate and a pair of front brush-guard tubes, along with 6.5 inches of ground clearance.

2025 Honda Trail 125Instruments numériques multifonctions

En matière d'instruments, le Trail 125 ABS est parfaitement équipé. L'affichage numérique comprend un compteur de vitesse, un compteur kilométrique, un indicateur de vitesse, un indicateur de vitesse, un indicateur de vitesse, un indicateur de vitesse et un indicateur de vitesse&B compteurs journaliers, jauge à carburant, horloge et indicateur de niveau bas/feux de route.

2025 Honda Trail 125Porte-bagages

Need to pack along some camping equipment or gear? Check out the Trail 125's large, flat rear cargo rack. Add our accessory cargo box and you’ll be ready for anything!

2025 Honda Trail 125Engrenage adapté aux sentiers

The Trail 125 ABS’s final-drive gearing features a 39 tooth rear sprocket, giving it better hill-climbing ability on trails and dirt roads—the kind of places you’ll want to explore.

moteur et transmission

2025 Honda Trail 125125cc Moteur à injection

Nobody can match Honda’s reputation for engines, and even though the Trail 125 ABS is relatively compact, it’s a giant in terms of performance and reliability.

2025 Honda Trail 125Échappement et admission relevés

Dirt bikes keep their intake and exhaust up high for better clearance and to keep them further from dirt and water. That’s what we’ve done with the Trail 125 ABS too.

2025 Honda Trail 125Transmission semi-automatique à quatre vitesses

The Trail 125 ABS features a four-speed semi-automatic transmission you shift with your left foot, like a traditional motorcycle. But here’s the unique part: there’s no clutch to worry about. Plus, the Trail 125’s heel-toe shifter makes operation even easier, especially in boots.

2025 Honda Trail 125Démarrage électrique

Turn the key, push a button, and you’re on the road—or the trail. But because adventure sometimes throws us an unexpected curve, we’ve also given the Trail 125 ABS a kickstart lever, just like the original Trail 90 and Trail 110 had.

2025 Honda Trail 125Réservoir de carburant sous la selle

Avec son rendement énergétique exceptionnel et son réservoir de carburant facile d'accès sous la selle, le Trail 125 ABS offre une autonomie spectaculaire pour toutes les aventures.

châssis et suspension

2025 Honda Trail 125Suspension frontale

Nous avons conçu le Trail 125 avec une suspension ABS pour une conduite en douceur hors des sentiers battus. La fourche télescopique est également protégée par des bottes en caoutchouc en forme d'accordéon pour empêcher la poussière de pénétrer dans le vélo et lui donner un look rétro.

2025 Honda Trail 125Amortisseurs arrière jumelés

The Trail 125 ABS’s blackout twin rear shocks and coil springs not only look proper, but they also do a great job of smoothing out the road and trail. Preload adjustment is intuitive and easy.

2025 Honda Trail 125Châssis en acier robuste

The Trail 125 ABS is built for adventure. That’s why we gave it a special, reinforced steel backbone chassis. The design makes getting on and off easier, while providing great ground clearance and a rugged, ready-for-anything look.